Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Falkaa | użytkownik

imię i nazwisko adresMazury zarejestrowany12.08.2008 @23:21:38 ostatnio na stronie21.06.2017 @13:11:58



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty61 komentarze846 posty na forum12

komputer / sprzęt
Canon EOS 1000D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Runner    22.04.2014 @00:13:36
Spasiba
_______
Nie jestem wariatem, jestem helikopterem! :D
~kurovue    08.01.2014 @22:02:07
dzięki ;>
~janchwedoruk    22.12.2013 @18:48:33
nie przekonuje mnie, ale ok nie ma tego znikąd, więc spoko pozdrawiam i życzę wesołych świąt
~Szaql    22.12.2013 @15:20:52
Dzięki za komentarz
~bloajd    17.12.2013 @15:56:32
dzięki za komentarz ^^
~JudvonO    16.09.2013 @13:38:48
w sumie chyba zachod słońca... wyszło jak wyszło za dużo pomarańczu xD może być ognień jak kto woli dzięki za ocene świetna galeria ciekawy klimat szczególnie podoba mi się Leon z Matyldą
~Slugozaur    23.01.2013 @00:52:53
Smacznego
~Anetambie    06.08.2012 @08:52:48
Szkoda! Byłby naprawdę dobry ^^
~Anetambie    05.08.2012 @18:04:08
Ciekawa galeria! Pomysł nad stworzeniem własnego komiksu! ^^
~Nekroproboszcz    12.06.2012 @14:44:47
Dzięki za komentarzeCo do "Ropy na podwórku" to chyba dla niego jest to teraz najmniej istotny problem i fakt, strzały są zajebiście małe. W OWNED celowo nawiązałem do Skyrim, a Mrocznemu Husarzowi nie dałem skrzydeł, bo chciałem aby kostium był funkcjonalny a nie tylko symboliczny. Ale jeszcze raz dziękuję za oceny i zapraszam ponownie
_______
Jeśli komentuję Twój digart, to zamiast dziękować, skomentuj mój, nawet jeśli wg Ciebie jest chujowy
~Slugozaur    11.06.2012 @06:57:00
Dzieki za ocenę. Pozdrawiam
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt